Automatycznie rozczytywanie faktur przesłanych na dedykowaną skrzynkę działa tylko w przypadku standardowych faktur i nie obsługuje niestandardowych rozliczeń.

W Centrum Powiadomień nie ma informacji o zakończonym procesie rozczytywania? Maksymalny czas oczekiwania na rozczytanie pliku to 15 minut. Napisz do nas na czacie, jeżeli po 15 minutach nie otrzymasz powiadomienia.

Najczęstsze powody nie odczytania faktury

Twój plik nie został rozczytany? Upewnij się, że przyczyną nie był jeden z poniższych typowych problemów:

  • plik jest nieczytelny (np. poruszone zdjęcie)

  • plik nie zawiera faktury (np. ręcznie napisane rozliczenie, raty pożyczki, raty podatku od nieruchomości w gminie czy opłat do spółdzielni mieszkaniowej)

  • przesłany został link do faktury, zamiast załącznika

  • plik z dokumentem zawiera ratalnie rozłożoną płatność

  • brak pliku z fakturą w przesyłanym mailu

  • przekroczony limit przesyłanych faktur (max. 10 faktur miesięcznie)

  • plik ma za duży lub za mały rozmiar

Jeśli uważasz, że plik został przesłany prawidłowo, poinformuj nas o tym na czacie w aplikacji, a postaramy się, aby taka sytuacja nie miała miejsca ponownie.

Wymagania przesłanego pliku

Upewnij się, że przesyłany plik spełnia poniższe wymagania:

  • wymagana wielkość pliku

    • powyżej 10KB, mniej niż 5MB

  • obsługiwany formaty pliku

    • PDF, JPEG, PNG

Co mogę zrobić, jeżeli mój dostawca przesyła faktury, które nie są wspierane?

Jednorazowo dodaj fakturę ręcznie i otrzymuj cykliczne powiadomienia. Skorzystaj z instrukcji dostępnej tutaj.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?