Kiedy sugerujemy zmianę źródła na dodawanie opłat cyklicznie?

Przesyłałaś/eś dotychczas faktury na dedykowaną skrzynkę, ale faktury nie są rozczytywane? Zapoznaj się z listą najczęstszych powodów. W skrócie, automatyczne rozczytywanie faktur przesłanych na dedykowaną skrzynkę działa tylko w przypadku standardowych faktur i nie obsługuje niestandardowych rozliczeń.

Mamy dla Ciebie na szczęście rozwiązanie.

Jak zmienić istniejącego dostawcę ze źródłem przekazywania faktur na dedykowaną skrzynkę na źródło ręczne?

  1. Przejdź do zakładki Dostawcy

  2. Wybierz z listy dostawcę dodanego za pomocą przekazywania faktur na dedykowaną skrzynkę

  3. Wybierz trzy kropki na panelu dostawcy a następnie "Edytuj dostawcę"

  4. W edycji dostawcy zmień źródło na dodawanie opłat ręcznie, poprzez zmianę sposobu dodawania opłat (Przekazywanie faktur na dedykowaną skrzynkę),

    a w kolejnym kroku "Dodawanie opłat ręcznie"

  5. Uzupełnij szczegóły płatności cyklicznych. Płatności będą pojawiały się automatycznie zgodnie z zapisanymi danymi

Co się stanie z już dodanymi fakturami u dostawcy?

Warto zwrócić uwagę czy nie zostały już dodane przyszłe faktury. Opłaty, które zostały już umieszczone na platformie, pozostaną na Twoim koncie. Po dodaniu nowych będą one zdublowane, a duplikaty opłat możesz usunąć wedle własnego uznania.

Uwaga: W przypadku dodawania dostawców ręcznie konieczna jest weryfikacja Dostawcy, aby możliwe było dokonywanie płatności za pośrednictwem kart płatniczych. Jak to zrobić?

W razie jakichkolwiek wątpliwości, czekamy na Ciebie na czacie w aplikacji i na [email protected] 😊

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?