Pragniemy poinformować, że z końcem miesiąca (31.03.2021) zmieniamy sposób połączenia ze skrzynką Gmail.

W związku z tym będzie konieczne ponowne podanie danych dostępowych do Twojej skrzynki lub zmiana źródła faktur na połączenie z systemem dostawcy.

Chce zostać przy połączeniu ze skrzynką Gmail

Jeśli korzystasz z weryfikacji dwuetapowej konieczne będzie wygenerowanie hasła do aplikacji, w innym wypadku dodaj ponownie swoją skrzynkę email i wprowadź hasło.

Jak wygenerować hasło do aplikacji?

Otwórz swoje konto Google i wybierz zakładkę Bezpieczeństwo.

W sekcji „Logowanie się w Google” wybierz Hasła do aplikacji. Zaloguj się (w razie potrzeby).

Oto powody, dla których możesz nie widzieć tej opcji:

  • Na swoim koncie nie masz skonfigurowanej weryfikacji dwuetapowej.

  • Weryfikacja dwuetapowa jest skonfigurowana tylko w przypadku kluczy -bezpieczeństwa.

  • Masz konto prowadzone przez firmę, szkołę lub inną organizację.

  • Masz włączoną Ochronę zaawansowaną.

U dołu strony kliknij Wybierz aplikację i wybierz Poczta, której używasz 👉 Wybierz urządzenie i wybierz urządzenie, którego używasz 👉 Wygeneruj.

Skopiuj hasło, przejdź do zakładki Dostawcy a następnie wejdź w edycje Edytuj dostawcę w rozwijanym panelu w prawym górnym rogu kafelka dostawcy.

Dodaj nową skrzynkę email.

Wprowadź adres email i nowe hasło.

Dokładną instrukcje generowania hasła znajdziesz również tutaj.

Połączenie ze skrzynką nadal nie działa

W ustawieniach Twojej skrzynki, nie został aktywowany dostęp do programów pocztowych. Wejdź w ustawienia swojej skrzynki pocztowej i sprawdź, czy włączony jest dostęp IMAP.

  1. Otwórz Gmaila na komputerze.

  2. W prawym górnym rogu kliknij Ustawienia.

  3. Z menu wybierz pozycję Ustawienia.

  4. Kliknij kartę Przekazywanie i POP/IMAP.

  5. W sekcji „Dostęp IMAP” zaznacz Włącz IMAP.

  6. Zapisz zmiany.


Chce przejść na połączenie z systemem dostawcy (eBOK)

Wejdź w zakładkę Dostawcy.

W prawym górnym rogu kafelka wybranego dostawcy znajdują się 3 kropki – kliknij na nie i wybierz opcję Edytuj.

Następnie kliknij pole 'Jak chcesz dodawać rachunki?' i wybierz 'Połączenie z systemem dostawcy'.

Uzupełnij dane logowania do systemu dostawcy.

Mojego dostawcy nie można dodać za pomocą 'Połączenia z systemem dostawcy (eBOK)'. Dlaczego?

Połączenie z systemem dostawcy dla Twojego dostawcy jeszcze nie zostało wprowadzone. Ciągle rozszerzamy ofertę dostawców z którymi można połączyć się za pomocą ich systemu eBOK, zgłoś swój pomysł na nowego dostawcę na http://feedback.mojeuslugi.pl/

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?