1. Czym jest platforma Moje Usługi?

Moje Usługi to platforma ułatwiająca opłacania rachunków. Serwis Moje Usługi jest miejscem, do którego wpadają wszystkie rachunki do zapłacenia i który umożliwia ich wygodne opłacenie

2. Co zyskuję korzystając z Serwisu Moje Usługi? Co wyróżnia go na tle tzw. „koszyka przelewów” oraz możliwości dokonywania przelewów cyklicznych?

• Moje Usługi doskonale sprawdzą się przy monitorowaniu wszystkich opłat regularnych, zarówno bieżących, jak i przyszłych.

• Dzięki nim łatwo wybierzesz rachunek lub grupę opłat, które opłacisz w danym, Możesz też ustawić autopłatność i na dobre zapomnieć o rachunkach.

• Automatycznie pobierzesz dane z wiadomości mailowych od Twoich dostawców.

• Zyskasz możliwość obserwacji statystyk na co i ile pieniędzy przeznaczasz w każdym miesiącu.

• Ponadto, platforma Moje Usługi przypomni Ci o zaległych opłatach. Dzięki temu nie będziesz musiał samodzielnie troszczyć się o terminowe płatności.

• Jeżeli zechcesz uiścić opłaty za bieżące usługi, ale nie masz na to środków, możesz skorzystać z usługi Twisto. Dzięki niej przekażemy środki do dostawcy usług natychmiast, a Ty oddasz je w terminie 21 lub nawet 45 dni.

• Zyskasz szanse na zdobycie kuponów na swoje rachunki z organizowanych regularnie akcji promocyjnych.

3. Kto jest właścicielem platformy Moje Usługi?

Operatorem platformy Moje Usługi jest spółka z grupy ING Banku Śląskiego: ING Usługi dla Biznesu S.A. (z siedzibą przy ul. Chorzowskiej 50 w Katowicach, o łącznym kapitale zakładowym w wysokości 27.000.000 PLN, NIP: 6342805313.) Za przechowywanie danych odpowiedzialna jest wyłącznie spółka ING Usługi dla Biznesu S.A.

4. Czy mogę być pewny/a,że Moje Usługi skutecznie zabezpieczają powierzane im dane?

Tak! Korzystanie z platformy jest bezpieczne: zarówno pod kątem przechowywania powierzonych danych, jak i procesu płatności. Do zabezpieczenia platformy wykorzystywane są najbardziej zaawansowane technologie, które mają na celu zapewnić bezpieczeństwo danych w każdej możliwej sytuacji. Standard zabezpieczeń jest na najwyższym poziomie – stosownym do faktu, że operatorem platformy jest spółka z Grupy ING. Ponadto cała platforma oraz procedury związane z cyberbezpieczeństwem i przechowywaniem danych podlegają regularnym audytom i testom penetracyjnym. Nasze zabezpieczenia zostały uznane m.in. przez jedną z najbardziej prestiżowych firm przeprowadzających audyty technologiczne – Bishop Fox. Jest to jedna z trzech firm na świecie, które zostały akredytowane przez Google do przeprowadzenia audytu bezpieczeństwa. Przedmiotem audytu był poziom zabezpieczeń aplikacji oraz infrastruktury, a także wewnętrzne procesy i procedury dot. przechowywania i przetwarzania danych osobowych. Tym samym nasze rozwiązanie może pochwalić się certyfikatem Google API Security Assessment, jako jedno z pierwszych na polskim rynku.

5. Czy mogę używać Moich Usług nie będąc klientem ING?

Z naszych usług może skorzystać każdy, niezależnie od tego, jakiego banku jest Klientem.

6. Jak ustawić autopłatności?

Autopłatności możesz ustawić zarówno z poziomu ekranu dostawcy, jak i koszyka płatności. Podczas konfiguracji autopłatności poprosimy Cię o wybranie karty płatniczej, którą chcesz opłacać rachunki oraz maksymalnej kwoty, jaką będziemy mogli pobrać automatycznie. Dzięki temu zachowasz kontrolę nad płatnościami.

7. Czy autopłatności mogę skierować do dowolnego odbiorcy?

Autopłatności można ustawić tylko dla opłat pobranych z systemu dostawcy.

8. Czy korzystanie z usług serwisu jest płatne?

Nie. Platforma udostępnia swoje usługi za darmo. Jedyny koszt jaki może wystąpić zależy od operatora rachunku, do którego ma trafić płatność. Opłata ta jednak nie może przekroczyć kwoty 89 gr, o czym zawsze szczegółowo informujemy przed wykonaniem płatności. W wypadku opłaty powyżej 6000 zł miesięcznie koszt to max. 1,2% kowty.

9. Co w wypadku, gdy dostaję rachunki w formie papierowej? Czy powinienem przesłać zdjęcie faktury na platformę?

Oczywiście. W ten sposób możesz dodać ręcznie lub przesłać dowolną fakturę za usługę opłacaną cyklicznie – niezależnie od tego, czy jest to: czynsz w małej spółdzielni mieszkaniowej, podatek od nieruchomości, czy też opłata za Internet lub telefon.

10. Czy możliwe jest korzystanie z Moich Usług również ze smartfona?

Tak! Stronę WWW Moich Usług możesz bez problemu otworzyć na swoim smartfonie za pomocą przeglądarki internetowej. Na dzień dzisiejszy nie istnieje odrębna aplikacja mobilna.

11. Czy rejestracja w serwisie Moje Usługi zobowiązuje mnie do zawarcia umowy na czas określony?

Absolutnie nie! Możesz zrezygnować z korzystania z Serwisu w każdej chwili, bez żadnych konsekwencji!

12. Jak działa Twisto?

Podczas płatności Twisto, środki są przesyłane przez nas do dostawcy usług od razu w momencie wykonania płatności. Z kolei Ty oddajesz je w późniejszym terminie:

• Jeśli nie posiadasz konta Twisto free, możesz zwrócić należności w ciągu 21 dni.

• Jeśli z kolei posiadacz konta Twisto free, należności może oddać w terminie sięgającym nawet 45 dni.

13. Czy po wykonaniu płatności mogę pobrać jej potwierdzenie?

Zdecydowanie tak! Potwierdzenia płatności są generowane automatycznie na platformie Moje Usługi. Możesz je znaleźć w Historii płatności lub w szczegółach danej opłaty.

14. Kto stoi za platformą Moje Usługi?

Dzięki nawiązaniu współpracy z Firmą BillTech, która specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań informatycznych w obszarze finansów, wszystkim naszym Klientom zapewniamy bezpieczeństwo oraz komfort użytkowania z serwisu Moje Usługi.

15. Na czym polega współpraca serwisu Moje Usługi z Firmą BillTech?

Firma BillTech specjalizuje się w zakresie dostarczania najnowocześniejszego zaplecza technologicznego spełniającego najwyższe standardy bezpieczeństwa dla usług finansowych.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?