W sytuacji, gdy pobieranie faktur z systemu dostawcy jest niemożliwe, system otrzymuje komunikat zawierający przyczynę takiej sytuacji. Na kafelku dostawcy pojawia się wówczas jeden z możliwych komunikatów. W przypadku, gdy w celu przywrócenia odpowiedniego statusu niezbędna jest akcja użytkownika, na kafelku dostawcy wyświetla się komunikat “Wymagana Interwencja użytkownika”.

Sytuacja, w której wyświetla się komunikat “Wymagana Interwencja Użytkownika”, może mieć różną przyczynę w zależności od dostawcy. Poniższy artykuł opisuje znaczenie komunikatu dla różnych dostawców, jak i wskazówki, w jaki sposób można rozwiązać tę sytuację i przywrócić poprawne działanie połączenia.

Energa

W przypadku pojawienia się komunikatu przyczyną jest wygaśnięcie bieżącego hasła. Należy wówczas zmienić hasło na swoim koncie użytkownika w systemie dostawcy i uaktualnić hasło w Moich Usługach.

Energa24

W przypadku pojawienia się komunikatu należy skontaktować się z dostawcą w celu wyjaśnienia sytuacji. Należy zgłosić występowaniu błędu “500” po zalogowaniu i poprosić o rozwiązanie go.

Multimedia

W przypadku pojawienia się komunikatu należy wypełnić formularz zmiany sposobu logowania do serwisu. Następnie należy wywołać synchronizację w Moich Usługach.

Netia

W przypadku tego dostawcy, przyczyną pojawienia się komunikatu jest prośba o zmianę hasła. Należy wówczas wejść w zakładkę Płatności i faktury, po zalogowaniu się w systemie dostawcy i zmienić hasło, w polu jak na zrzucie ekranu poniżej. Następnie należy uaktualnić hasło w Moich Usługach i wywołać synchronizację.

NJU

W przypadku dostawcy NJU komunikat jest spowodowany ustawieniem SuperPINu, aby móc wejść w wybrane zakładki.W przypadku pojawienia się komunikatu należy zalogować się na swoje konto, podać SuperPIN, a następnie go wyłączyć. Po wyłączeniu należy wywołać synchronizację na Moich Usługach.

Inną możliwością na przywrócenie poprawnego połączenia z dostawcą jest prośba o potwierdzenie adres e-mail.

Orange oraz Orange Energia

Dla tego dostawcy może istnieć kilka przyczyn pojawienia się komunikatu przy próbie nawiązania połączenia:

  • Na koncie ustawione są zabezpieczenia PIN niektórych zakładek. Najczęściej zablokowaną zakładką jest zakładka lista faktur. Należy wyłączyć tę funkcję w ustawieniach konta.
  • Przez pięciokrotne złe wpisanie hasła konto zostało zablokowane. Należy odblokować konto.
  • Jeżeli powyższe metody nie pomagają, należy skontaktować się z obsługą Orange w celu rozwiązania sytuacji. Należy przekazać obsłudze występowanie błędu o nazwie brak komponentu, występujący w podsumowaniu oraz analizie wydatków i poprosić o rozwiązanie tej sytuacji.

Po rozwiązaniu jednej z powyższych sytuacji należy wywołać synchronizację dostawcy w Moich Usługach.

Dostawcy z grupy PGNiG

W przypadku pojawienia się komunikatu należy umożliwić dostęp Moim Usługom do systemu poprzez autoryzację urządzenia. Należy zrobić to w ustawieniach, w zakładce urządzenia aktywowane. Należy upewnić się, że żaden z suwaków koło listy urządzeń nie jest szary. Jeżeli, któryś z suwaków jest szary wystarczy go kliknąć. Następnie należy wywołać synchronizację w Moich Usługach.

Tauron

W przypadku pojawienia się komunikatu należy odblokować konto użytkownika. Aby to zrobić należy kliknąć przycisk “Nie pamiętam hasła” na ekranie logowania, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami. Następnie należy uaktualnić hasło na Moich Usługach i wywołać synchronizację.

T-mobile

W przypadku pojawienia się komunikatu należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją.

Aby włączyć Połączenie z systemem dostawcy T-Mobile na platformie Moje Usługi, konieczne jest posiadanie konta Mój T-Mobile. Posiadanie konta iBOA nie jest wystarczające.

Jak zarejestrować konto Mój T-Mobile? Założenie konta jest bardzo proste:

Wejdź na stronę rejestracji pod adresem:

http://www.t-mobile.pl/rejestracja

Podaj swój adres e-mail, który będzie Twoją nazwą konta oraz stwórz własne hasło do konta.

Po zalogowaniu się do konta Mój T-Mobile, wybierz opcję Dodaj numer.

Podaj numer, jaki chcesz przypiąć do swojego konta, a następnie wprowadź jednorazowy kod wysłany pod wskazany numer.

Po dodaniu dostawcy T-Mobile na Moich Usługach, wybierz Połączenie z systemem dostawcy (eBOK) i podaj dane z serwisu Mój T-Mobile, aby włączyć połączenie.

UPC

Dla tego dostawcy komunikat wyświetla się, gdy wskazane konto nie ma dostępu do danych konta głównego. Aby przywrócić poprawne połączenie, należy zalogować się na konto główne Moje UPC i postępować zgodnie z instrukcją, którą można znaleźć tutaj. Następnie należy wywołać synchronizację na Moich Usługach.

E-kartoteka

Pojawienie się tego komunikatu wynika z braku wpisanego numeru rachunku bankowego dla każdego subkonta w zakładce “Wykaz opłat miesięcznych”. Aby przywrócić prawidłowe połączenie należy skontaktować się z dostawcą z prośbą o uzupełnienie numeru rachunku bankowego dla wszystkich subkont oraz faktur, a następnie wywołać synchronizację w Moich Usługach.

Inni dostawcy:

W przypadku pojawienia się komunikatu dla wymienionych niżej dostawców, należy skontaktować się z dostawcą z prośbą o przypisanie numeru konta bankowego do zakładki “Numery indywidualnych rachunków bankowych” w zakładce subkonta:

  • ADM Bydgoszcz
  • ADM Nieruchomości
  • Administrator Ełk
  • Administrator Gdańsk
  • Arkada Zarządzanie Nieruchomościami
  • Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa
  • Dendrom Reda
  • Emol Gdańsk
  • Fontis
  • Gdańska Spółdzielnia Mieszkaniowa
  • Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
  • Gestia
  • KZGM Katowice
  • LW Spółdzielnia Mieszkaniowa Wrzeszcz
  • LZIAN Piramida
  • Marka
  • MPGL Świętochłowice
  • Młodzieżowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Gdynia
  • MZMK Brzeg
  • MZZL Sosnowiec
  • Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa
  • Prospector
  • Retra
  • ROMDOM-3
  • Rubinkowo
  • SMLW Kozanów Iv
  • SMLW Popowice
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa Bałtyk
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa Chełm
  • SM Hutnik
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa Janowo Rumia
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa Karwiny
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa Nowy Dwór
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa Siarkowiec Tarnobrzeg
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa Szarotka
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa Telbud
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa Vii Dwór
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa w Prudniku
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa w Redzie
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa Zielone Wzgórza
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa Kociewie
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa Lębork
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa Gądów
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa Podzamcze
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa Świebodzice
  • Spółka Mieszkaniowa Kamienna Góra
  • Turhand-Ret Opole
  • Veidik
  • Zakład Budynków Komunalnych w Trzebiatowie
  • Zakład Budynków Miejskich Bytom
  • Zakład do Spraw Infrastruktury Miejskiej Kwidzyn
  • ZBM TBS w Gliwicach
  • ZGM TBS w Szczecinku

Jeżeli nie znalazłeś tutaj swojego dostawcy lub dalej nie jesteś pewien co zrobić aby przywrócić połączenie z systemem, skontaktuj się z nami na czacie, a z pewnością Ci pomożemy.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?