Funkcja "Przeciągnij i upuść fakturę lub wybierz plik" pozwala na szybkie i wygodne dodanie pojedynczej opłaty oraz weryfikację dostawcy.
Dodanie opłaty w taki sposób pozwala zaoszczędzić wiele czasu!

Jak dodać pojedynczą opłatę?

Wystarczy wejść w zakładkę Bieżące Opłaty lub Wszystkie Opłaty, wybrać ikonę + i kliknąć Dodaj pojedynczą Opłatę.
Aby dodać opłatę, można:

  • na komputerze: przeciągnąć i upuścić plik z fakturą lub wybrać go z pamięci urządzenia
  • na urządzeniu mobilnym: zrobić zdjęcie telefonem faktury lub wybrać plik z pamięci urządzenia

Dla jakich dostawców jest dostępna ta funkcja?

Funkcja dodawania pojedynczych opłat jest dostępna tylko dla dostawców ze źródłem Dodawania opłat ręcznie lub Przekazywania wiadomości na dedykowaną skrzynkę.


W przypadku dostawców połączonych za pomocą Połączenia z systemem dostawcy (eBOK) lub Połączenia ze skrzynką e-mail nie ma potrzeby dodawania pojedynczej opłaty, ze względu na automatycznie pobieranie opłat. 

Kiedy zostanie dodana opłata na podstawie przesłanej faktury?

Dodanie opłat na podstawie przesłania pliku z fakturą (z pamięci urządzenia lub wykonując zdjęcie urządzeniem mobilnym) zazwyczaj trwa do kilku godzin. Zdecydowana większość opłat jest dodawana w ciągu jednego dnia roboczego.
O dodaniu nowej opłaty, użytkownik jest powiadamiany drogą mailową.

Czy za tak dodaną opłatę będzie można zapłacić przy pomocy karty?

Tak, po uprzedniej weryfikacji dostawcy, jeśli dany dostawca się do niej kwalifikuje.
Zgodnie z regulaminem, z płatności kartą wykluczone są: spłaty kart kredytowych, spłaty kredytów, pożyczek, należności z giełd kryptowalut, płatności na rzecz pośredników wymiany walut, płatności z tytułu gier hazardowych, płatności na rzecz własnej, płatności między osobami fizycznymi oraz innych należności niewskazanych wprost w Regulaminie.

5. Czy podczas płatności za tak dodane opłaty będzie możliwość wykorzystania kuponu?

Promocja "Polecaj i Zarabiaj" obejmuje jedynie opłaty od dostawców dodanych za pośrednictwem Połączenia z systemem dostawcy (eBOK)


Opłaty powstałe w wyniku Przekazania faktur na dedykowaną skrzynkę e-mail, Dodania ręcznie, lub Połączenia ze skrzynką e-mail nie podlegają akcji promocyjnej.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?