Dane dostępowe do Twojej skrzynki e-mail są nieprawidłowe
Wejdź na stronę internetową swojej skrzynki pocztowej i spróbuj zalogować się przy pomocy podawanych przez Ciebie na Moich Usługach loginu i hasła, aby sprawdzić, czy dane są poprawne.
W ustawieniach Twojej skrzynki, nie został aktywowany dostęp do programów pocztowych
Wejdź w ustawienia swojej skrzynki pocztowej i sprawdź, czy włączony jest dostęp IMAP.
Poniżej znajdziesz szczegółowe instrukcje dla poszczególnych skrzynek pocztowych:
Onet Poczta
- Otwórz Onet Pocztę na komputerze.
- Na pasku po lewej stronie ekranu kliknij Ustawienia.
- W sekcji Dane konfiguracyjne włącz IMAP.
WP
- Otwórz pocztę WP na komputerze.
- Na górze ekranu kliknij Opcje.
- W zakładce Ogólne znajdź sekcję Programy pocztowe.
- Włącz Dostęp przez IMAP.
Poczta o2
- Otwórz Pocztę o2 na komputerze.
- Otwórz rozwijane menu w prawym górnym rogu.
- Kliknij Opcje.
- W zakładce Ogólne znajdź sekcję Programy pocztowe.
- Włącz Dostęp przez IMAP.
Gmail
- Otwórz Gmaila na komputerze.
- W prawym górnym rogu kliknij Ustawienia.
- Z menu wybierz pozycję Ustawienia.
- Kliknij kartę Przekazywanie i POP/IMAP.
- W sekcji „Dostęp IMAP” zaznacz Włącz IMAP.
- Zapisz zmiany.
Outlook/Hotmail
- Otwórz Outlook/Hotmail na komputerze.
- Otrzymasz wiadomość e-mail od Zespołu kont Microsoft dotyczącą logowania na koncie Microsoft.
- W otrzymanej wiadomości e-mail, wybierz opcję Sprawdź ostatnią aktywność.
- W ostatniej aktywności, zezwól aplikacji Moje Usługi na dostęp do Twojej skrzynki e-mail.
Po wykonaniu powyższych kroków dla którejkolwiek ze skrzynek, konieczne jest użycie opcji Synchronizuj teraz.
Opcja ta znajduje się w rozwijanym menu na kafelku dostawcy: