Dane dostępowe do Twojej skrzynki e-mail są nieprawidłowe

Wejdź na stronę internetową swojej skrzynki pocztowej i spróbuj zalogować się przy pomocy podawanych przez Ciebie na Moich Usługach loginu i hasła, aby sprawdzić, czy dane są poprawne.

Kiedy korzystasz z weryfikacji dwuetapowej dla poczty Gmail konieczne może być utworzenie hasła do aplikacji.

  1. Otwórz swoje konto Google.

  2. Wybierz Bezpieczeństwo.

  3. W sekcji „Logowanie się w Google” wybierz Hasła do aplikacji. Zaloguj się (w razie potrzeby).

  4. U dołu strony kliknij Wybierz aplikację i wybierz aplikację, której używasz 👉 Wybierz urządzenie i wybierz urządzenie, którego używasz 👉 Wygeneruj.

  5. Wejdź w edycje dostawcy dostępną w rozwijanym panelu w prawym górnym rogu kafelka dostawcy.

  6. Wprowadź nowe hasło

Dokładną instrukcje generowania hasła znajdziesz również tutaj

W ustawieniach Twojej skrzynki, nie został aktywowany dostęp do programów pocztowych

Wejdź w ustawienia swojej skrzynki pocztowej i sprawdź, czy włączony jest dostęp IMAP.
Poniżej znajdziesz szczegółowe instrukcje dla poszczególnych skrzynek pocztowych:

Onet Poczta

  1. Otwórz Onet Pocztę na komputerze.

  2. Na pasku po lewej stronie ekranu kliknij Ustawienia.

  3. W sekcji Dane konfiguracyjne włącz IMAP.

WP

  1. Otwórz pocztę WP na komputerze.

  2. Na górze ekranu kliknij Opcje.

  3. W zakładce Ogólne znajdź sekcję Programy pocztowe.

  4. Włącz Dostęp przez IMAP.

Poczta o2

  1. Otwórz Pocztę o2 na komputerze.

  2. Otwórz rozwijane menu w prawym górnym rogu.

  3. Kliknij Opcje.

  4. W zakładce Ogólne znajdź sekcję Programy pocztowe.

  5. Włącz Dostęp przez IMAP.

Gmail

  1. Otwórz Gmaila na komputerze.

  2. W prawym górnym rogu kliknij Ustawienia.

  3. Z menu wybierz pozycję Ustawienia.

  4. Kliknij kartę Przekazywanie i POP/IMAP.

  5. W sekcji „Dostęp IMAP” zaznacz Włącz IMAP.

  6. Zapisz zmiany.

Outlook/Hotmail

  1. Otwórz Outlook/Hotmail na komputerze.

  2. Otrzymasz wiadomość e-mail od Zespołu kont Microsoft dotyczącą logowania na koncie Microsoft.

  3. W otrzymanej wiadomości e-mail, wybierz opcję Sprawdź ostatnią aktywność.

  4. W ostatniej aktywności, zezwól aplikacji Moje Usługi na dostęp do Twojej skrzynki e-mail.

Po wykonaniu powyższych kroków dla którejkolwiek ze skrzynek, konieczne jest użycie opcji Synchronizuj teraz.
Opcja ta znajduje się w rozwijanym menu na kafelku dostawcy:

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?