Jak dodać dostawcę?

1. Przejdź do zakładki Dostawcy.

2. Kliknij w okrągły, pomarańczowy przycisk z ikoną + prawym dolnym rogu ekranu.

3.  Na ekranie Wskazywania dostawców wyszukaj Twojego dostawcę, wpisując jego nazwę w wyszukiwarce lub korzystając z filtrów z kategoriami usług lub przewijając listę. Po znalezieniu na liście Twojego dostawcy, wystarczy kliknąć na jego nazwę, aby przejść do następnego kroku – konfiguracji dostawcy.

Nie widzę mojego dostawcy na liście, jak mogę go dodać?

Po wejściu na ekran Wskazywania dostawców, w polu wyszukiwania, wpisz nazwę dostawcy, którego chcesz dodać. Twój dostawca pokaże się na samej górze listy i będzie można go dodać – tak jak w akapicie "Jak dodać dostawcę?".

Czy mogę dodać kilku dostawców jednocześnie?

Tak! Jeśli otrzymujesz e-faktury od dostawców na swoją skrzynkę e-mail, możesz dodać je, oraz wszystkich dostawców, od których je otrzymujesz, jednocześnie.

  1. Na ekranie Wszystkie Opłaty i Bieżące Opłaty, w prawym dolnym rogu ekranu, widoczny będzie okrągły, pomarańczowy przycisk z ikoną menu.

Po kliknięciu w niego, pojawią się trzy opcje do wyboru:

2. Następnie wybierz opcję Pobierz Opłaty ze skrzynki e-mail.
Po podaniu danych swojej skrzynki, zostanie ona w pełni bezpiecznie i automatycznie przeskanowana w poszukiwaniu faktur, które zostały przysłane od obsługiwanych przez nas dostawców. Proces jest w pełni automatyczny. Wiadomości inne niż od obsługiwanych dostawców, nie są obiektem skanowania.

3. W pierwszej kolejności, dostawcy zostaną dodani wraz z najnowszymi opłatami od nich. Po kilku minutach rozpocznie się proces pobierania pełnej historii opłat.

Dlaczego opłat dla mojego dostawcy nie mogę dokonywać kartą?

Prawdopodobnie Twój dostawca nie został jeszcze zweryfikowany. Aby dowiedzieć się więcej na temat weryfikacji dostawców, przygotowaliśmy artykuł pod tytułem: Weryfikacja dostawców.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?