Uwaga: płatności za opłaty dodane w wyniku "Przekazywania faktur na dedykowaną skrzynkę" oraz "Dodawania opłat ręcznie" nie spełniają warunków promocji.
Dostawców należy dodać za pośrednictwem "Połączenia z systemem dostawcy (eBOK)" lub "Połączenia ze skrzynką e-mail" – opłaty zostaną dodane automatycznie, a kupon zostanie automatycznie naliczony podczas płatności!

Czym jest kod polecający?

Kod polecający to unikatowy ciąg cyfr i liter przypisany do każdego użytkownika, który używany jest do rekomendowania platformy nowym użytkownikom.

Kiedy przyznawany jest kupon?

Kupon jest przyznawany za zaproszenie każdego nowego użytkownika lub za zarejestrowanie się przy wykorzystaniu zaproszenia. 

Kiedy kupon staje się aktywny?

Kupony przyznawane za polecenie znajomego nie są aktywne na początku. 

Kupon zostaje aktywowany po wykonaniu pierwszej płatności przez poleconego, za opłatę dodaną w wyniku Połączenia z systemem dostawcy (eBOK) lub Połączenia ze skrzynką e-mail.

Ile czasu jest ważny kupon?

Kupony przyznane za rejestracje ważne są 30 dni od momentu rejestracji. W przypadku kuponów otrzymanych za polecenie nowego użytkownika, kupon pozostaje ważny przez 6 miesięcy od momentu jego aktywacji.

Gdzie mogę znaleźć mój kod polecający?

Twój kod polecający znajduje się w zakładce Poleć znajomym w menu po lewej stronie ekranu głównego Moich Usług.

Kogo obejmuje promocja?

Promocją objęci są zarówno obecni użytkownicy platformy, jak i osoby przez nich zaproszone.

Gdzie mogę wpisać kod polecający jako osoba polecona?

Podczas rejestrowania się jako nowy użytkownik, wpisz kod polecający otrzymany od znajomego w polu "Posiadasz kod polecający?" na samym dole ekranu rejestracji.
Nie ma możliwości dodania kodu polecającego po zarejestrowaniu się.

Jak mogę wykorzystać mój kupon?

Aby kupon został dodany przy płatności na rzecz dostawców dodanych za pośrednictwem Połączenia z systemem dostawcy (eBOK) lub Połączenia ze skrzynką e-mail niezbędne będzie przeprowadzenie weryfikacji numeru telefonu. Jeżeli kupon zostanie doliczony, to na ekranie Koszyka płatności zobaczysz panel z kwotą zwrotu.

Jak mogę zdobyć kupon?

Jeżeli jesteś użytkownikiem Moje Usługi, aby zdobyć kupon wystarczy zaprosić znajomych lub rodzinę poprzez wysłanie zaproszenia bądź przekazanie kodu polecającego dostępnego w zakładce Poleć znajomym.

W jaki sposób otrzymam środki z kuponu?

Środki z kuponu są zwracane po wykonaniu płatności za opłatę dodaną w wyniku Połączenia z systemem dostawcy (eBOK) lub Połączenia ze skrzynką e-mail

Środki są zwracane na konto bankowe powiązane z metodą płatności (niezależnie czy płatność była wykonywana kartą płatniczą, BLIKiem czy za pośrednictwem szybkiego transferu).

Jakie opłaty objęte są promocją?

Promocja obejmuje jedynie dostawców dodanych za pośrednictwem Połączenia z systemem dostawcy (eBOK) lub Połączenia ze skrzynką e-mail.
Opłaty powstałe w wyniku Przekazania faktur na dedykowaną skrzynkę e-mail lub Dodania ręcznie, nie podlegają akcji promocyjnej.

Po wejściu na ekran konfiguracji dostawcy, prezentowana jest odpowiednia informacja.  

Chciałem dokonać płatności, ale kupon się nie naliczył. Co mogę zrobić?

Prawdopodobnie Twój dostawca został dodany w inny sposób niż Połączenie z systemem dostawcy (eBOK) lub Połączenie ze skrzynką e-mail.
Aby to zmienić, wykonaj poniższe kroki:

  1. Wejdź w zakładkę Dostawcy
  2. W prawym górnym rogu kafelka wybranego dostawcy znajdują się 3 kropki - kliknij na nie i wybierz opcję Edytuj
  3. W górnej części ekranu zobaczysz pole "Jak chcesz dodawać rachunki?" – wybierz je
  4. Następnie wybierz opcję Połączenie z systemem dostawcy (eBOK) lub Połączenie ze skrzynką e-mail, kliknij Dalej i potwierdź wybór.

Spełniłem warunki promocji ale moja faktura wciąż opiewa na tę samą kwotę. Gdzie leży problem?

Kupony nie obniżają kwoty płatności, lecz występują w formie zwrotu na Twój rachunek bankowy powiązany z metodą płatności.

Jak długo będę czekał na zwrot pieniędzy?

Zaksięgowanie pieniędzy na Twoim koncie nie zajmie więcej niż 3 dni robocze.

Moja faktura opiewa na niższą kwotę niż kupon, jaką kwotę zwrotu otrzymam?

Wysokość zwracanej kwoty nie może być wyższa niż kwota opłacanej faktury. Przykładowo:
jeżeli faktura opiewa na 15 zł, a kupon ma wartość 20 zł, to zwrot zostanie wypłacony w kwocie 15 zł. Kupon można wykorzystać tylko jeden raz.  


Pełne warunki promocji możesz znaleźć tutaj.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?